setitis air mata

Written by Einzafeera 8 comments Posted in:

Bismillahirrahmanirrahim.


Blog ni tempat luahan kan? Boleh tak kalau saya nak meluahkan sesuatu? Kalau saya meluahkan rasa tak puas hati apa pula kamu fikir kan?

Entahlah...macam ada yang tidak kena sahaja..kenapa ya?

Puas saya fikir..banyak jawapan yang saya senaraikan..semuanya betul pulak tu.

Dahtu? Apa yang tak kenanya??

Saya rasa saya tak memusuhi sesiapa pun. Tapi kenapa gelombang negatif tu selalu datang? kenapa hari-hari menggangguku...apakah? Apakah? APAKAH?

Entahlah..

Penat.

Letih.

Tak mampu untuk berfikir positif lagi dah.

Perlu ke saya turut sama diheret masuk ke dalam 'mimpi' itu??

Saya dah penat. minda jammed. Hanya bisa membatukan diri...

Entah..

Sampai bila mahu menepis?

Entah...

Semoga benda-benda 'remeh' ni tak mengganggu kerja2 research dan tesis saya.

8 comments:

  1. Nooreena

    Azza, I'm sure you are not okay. Mind sharing with me? :)

    6/3/10, 3:30 AM
  2. Gen2merah

    luahkan la apa yang terpendam. Jangan simpan dalam hati. nanti mengusutkan fikiran. luahkan la, biar baik dan buruk nya janji luahan itu sudah tersebar ke luar dari kekusutan..
    Luah la, insya Allah ada jalan yang dapat membantu

    6/3/10, 9:15 AM
  3. --a--

    whats wrong dear...??? d kejar dek bayangan sape...??? or, bayangan sendiri...??? hmmm....

    6/3/10, 10:10 AM
  4. Einzafeera

    terima kasih semua...=)

    kamu caring pun dah cukup melegakan...hehe

    6/3/10, 3:59 PM
  5. mataayaq

    salam...

    Orang yg bijak adalah orang yg dapt atasi dan selesikan masalah dan orang yg bodoh adalah orang yg lari dr masalah....

    Setiap masalah yg hadir itu perlukan muhasabah, dr muhasabah itulah menjadikan jiwa dan minda kita kekuatan ke arah lebih maju kehadapan...

    Esok adalah lebih baik dr hari ini...La tahzan!

    6/3/10, 11:51 PM
  6. Einzafeera

    En.Mataayaq: sy mungkin tak bijak nak handle masalah ni..

    6/4/10, 1:38 AM
  7. azwin hamdan

    dah kenapa pulak ko nier?
    meh la citer ngan aku...

    6/10/10, 9:41 AM
  8. Einzafeera

    awin: dah takde pape..semua sudah setel. aku dah pakai senjata aku yg dah lame aku x pakai..rupe2nye senjata tu mmg b'kesan. hehe

    6/10/10, 11:25 PM

Post a Comment

Thank you for scrolling down

Related Posts with Thumbnails