Datanglah wahai semangat

Written by Einzafeera 0 comments Posted in: ,

Assalamualaikum semua..

Harini tidak ada apa-apa yang perlu ku coretkan. Sekadar ingin meluahkan apa yang terbuku di hati ini..

Sebenarnya, aku sedang tercari-cari dimanakah semangat dan azam aku yang ku tanamkan dahulu..

Tiba-tiba ia hilang..

Wahai semangat, kembalilah ke sini..

Janganlah jadikan aku malas dan lemah..

Dan lagi satu, aku dah lama tidak menjejakkan kakiku ini ke kedai-kedai buku (MPH, Borders, Popular). Koleksi buku-buku ku yang dibeli semua telah ku khatamkan.

Hai..bilalah masa nak mengizinkan untuk aku ke sana lagi..

Sebenarnya, dengan membaca, aku secara automatik dapat menghilangkan stress dan melupakan setiap masalah yang bermain-main di fikiranku.

Aku betul-betul enjoy dengan membaca. Seperti aku berada di suatu dunia yang lain dan indah sekali.

Tapi aku bukan kaki novel tau. Ngantuk rasenye bile aku cube menjinak-jinakkan diri dengan novel. haha. Bile baca, aku macam lost. haha

Hmmm..tu jela yang boleh aku share.

Kepada sesiapa yang terjumpa buku-buku yang best bolehlah suggest kat aku ye..


mane lagi best? Journal ke majalah?



p/s: membace rajin, tapi nak study kemain malas. alahai..azza..azza..

0 comments:

Post a Comment

Thank you for scrolling down

Related Posts with Thumbnails