Kad yang Cun!!

Written by Einzafeera 4 comments Posted in:

Assalamualaikum kawan-kawan.

Harini saye tidak mahu membebel banyak2 di dalam entri kali ini. Walaupun saye tahu ini adalah column untuk diri saye and i have the priority to do any kind of things but i really really want to show you something. (sorry for the broken English. heheh)

I'm too excited when I first saw these card.

Jom Layan...

















She's so creative right?

For those who really really interested with all these kind of stuff, please do visit this blog. http://nasuha-chua.blogspot.com

P/s: saye rase saye nak try buat satu and asah bakat balik yang dah lame terkubur sejak zaman sekolah menengah dulu..hahaha..ceh perasan je!!

4 comments:

  1. bulan

    azza, ko tau kan aku mmg suka gla bnda alah ni...cess sggh cantik and kreatif. smpi buat aku nk buat jgk.thanks bg idea ni kat aku...hahah.tp mane dia dpt bhn2 tu eh...wahhhhh cntik siot...nk wat jgk...hahah

    1/14/10, 1:49 PM
  2. Einzafeera

    cik bulan: aku rase dia order kot bahan2 tu..cube ko explore blog dia..

    1/14/10, 3:14 PM
  3. nasuha ahmad helmi

    wow,tak sangka kad2 saya dapat interfrem kat sini...terima kasih.
    sekarang saya busy dengan study jadi tak dapat aktif buat kad. terima kasih jugak sebab sudi follow saya. =)

    kalau nak beli beli pattern paper boleh lihat di blog saya,bahagian kiri kat bawah yang ada tulis kedai craft tu,semua kedai tu saya pernah beli. thanks. =)

    untuk buat kad yang baik,kena selalu tgk hasil kerja orng lain,saya pun masih baru lagi dlm buat2 kad ni. =)

    2/8/10, 3:26 PM
  4. Einzafeera

    nasuha: saye sangat suke stail awk buat kad. kreatif! thanx sebab sudi komen. =)

    2/8/10, 4:15 PM

Post a Comment

Thank you for scrolling down

Related Posts with Thumbnails