kreativiti itu satu anugerah

Written by Einzafeera 0 comments Posted in:

Hai. Dulu ketika saya praktikal di Planetarium Negara, kitorang kene handle satu program bersama orang awam. Macam-macam aktiviti kitorang anjurkan. Tapi semuanya untuk kanak-kanak. Kat sini bulkanlah saya nak cerita pasal ape aktivitinya tapi just nak share ade beberapa gambar yang saya kira amat menarik dan cute.




Soalan pertama: cute x?
Actually benda-benda cute ni diperbuat drpd plastisin dari korea. (Tapi saya lupe ape name brandnye) Plastisin ni x meleket tau. Seswai dihadiahkan kat adik-adik korang. Bila kita dah menguli dan mengadun menjadi gajah, monyet dan sebagainya, monyet dan gajah ni akan menjadi keras dengan sendirinya. Hebat x?

Sebenarnya saya nak beli tapi harganye amatlah mahal. Dulu saya praktikal bukan dapat elaun pun. Tapi kalau saya beli belum tentu saya pandai menguli menjadi cute. Maybe hanya menjadi seketul batu sahaja. Tak pun menjadi binatang yang sukar dikenali identitinya.

Saya memang kagum gile dengan orang yang tukang uli jadi benda-benda kiut tu...

0 comments:

Post a Comment

Thank you for scrolling down

Related Posts with Thumbnails